
Uzm. Dr. Veysi Ülgen
Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi

Sena Nur ÇAYIRBAŞI
Ergoterapist
Tam burslu olarak girdiğim İstanbul Medipol Üniversitesi Ergoterapi Bölümünden 2019 yılında mezun oldum. Lisans öğrenimim boyunca çeşitli özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleri, eğitim araştırma hastaneleri ve pediatri kliniklerinde zorunlu ve gönüllü stajlarımı tamamladım. Üniversitedeki ekibimiz ile Sanal Gerçeklik Rehabilitasyonu üzerine yaptığım lisans bitirme tezim TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmiştir. Mezuniyet sonrası Aktif Çocuklar Özel Eğitim ve
Rehabilitasyon Merkezinde Ergoterapist olarak çalışmaya başladım. Otizm, DEHB, Öğrenme Güçlüğü vb. tanı grubu yoğunlukta olmak üzere pediatrik popülasyonda çalışmalarıma Minimental Gelişim Merkezinde devam etmekteyim. Katıldığım seminer ve kurslar:
-DIR® Floortime™ (201) | Kemal COLAY- Tuğçe TELCİOĞLU
-Ergoterapi Perspektifinden Vakalarla Pediatri
Ergoterapi Perspektifinden Vakalarla Masaj
Ergoterapi Perspektifinden Vakalarla Beslenme
Ergoterapi Perspektifinden Vakalarla Davranış Problemleri
Ergoterapi Perspektifinden Vakalarla Değerlendirme
Vaka Süpervizyonluğu | Erg. Öykü Su UNAY
-Ergoterapide Mesleki Muhakeme Eğitimi (4 Gün) | TAPAS
-DIR® Floortime™ (101) | MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
-Erken Dönemde Duyusal Gelişim, Çocuklarda Problem Davranışlara Yaklaşım ve Bebek ve
Çocuklarda Yeme/Beslenme Bozuklukları Semineri | DUYU BÜTÜNLEME DERNEĞİ
-Çocuğa Dair Her Şey Sempozyumu | BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
-Ayres Duyu Bütünleme Bilinçlendirme Semineri | DUYU BÜTÜNLEME DERNEĞİ
-Ergoterapi Sempozyumu | BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
-Touch for Autism | Aymen Balıkçı

Yağmur Akyıldız
Psikolog
Yağmur Akyıldız 2013 yılında Doğuş Üniversitesi İngilizce Psikoloji bölümünden mezun oldu.Yaklaşık 9 yıldır meslekte görev almaktadır.Aynı yıl içerisinde özel bir kuruluş olan Anka Gelişim ve Yaşam Merkezinde psikolog olarak yaklaşık 2 yıl boyunca görev aldı. 2014 yılında Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamalı Beceri eğitimini tamamladı.2016-2018 yılında özel ilke danışmanlık merkezi ile birlikte okul öncesi bir kurumda aynı anda görevde bulunmuş çocuk ve aileler ile birlikte çalışmıştır. 2016 yılında İleri Düzey BDT ( Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi) ve Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi, Çocuk ve Ergen BDT Eğitimi Gelişimsel Oyun Terapisi,Theraplay terapi eğitimlerini tamamladı. Bu süre zarfında özel terapi merkezlerinde çocuk- ergen ve yetişkinlere yönelik terapi ve eğitim çalışmalarına devam etmiştir. 2016-2018 yılları arasında Deneyimsel Oyun Terapisi,Sanat Terapi ve Hipnoterapi ,Psikoterapi ve Eğitimlerde Sembollerin, Metaforların, Hastalıkların, Rüyaların, Oyuncakların ve Terapotik Kartların Kullanımı eğitimlerini tamamladı.2018-2019 yılları arasında Travmada kullanılan EMDR terapi eğitimini tamamladı. 2018-2020 yılları arasında özel bir sivil toplum kuruluşunda Koruma Altında bulunan çocuklar ile ( cinsel istismar, şiddet ve bağımlılığa maruz kalan ) Çocuk - Ergen Terapisti olarak çalıştı. Aynı yıllar içerisinde Travma ve Travma Sonrası Müdahale , Attentioner DEHB ( Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) , Psikoterapide Metafor Eğitimlerini Otojenik Gevşeme Terapisi Eğitimi tamamladı. 2021 yılında Minimental Gelişim kliniğinde çocuk, ergen ve yetişkin alanında psikoterapi hizmeti vermeye başlamakta ve halen devam etmektedir.

İlyas Çoban
Dil ve Konuşma Terapisti
İlyas Çoban 2021 yılında Üsküdar Üniversitesinden Onur öğrencisi olarak mezun oldu. Öğrenim hayatı boyunca çeşitli yerlerde staj yapma ve deneyim elde etme fırsatı buldu. Türkiye'nin ilk Dil ve konuşma bölümlerinden biri olan Üsküdar Üniversitesi bünyesinde Nöropsikiyatri Hastanesinde gözlem ve vaka alma fırsatı buldu, yine üsküdar üniversitesi ÜSESKOM da 1 yıl intörnlük yaptı. 2019 yılında 1. Ulusal Dil ve Konuşma Terapisi Öğrenci Kongresi ve Nişantaşı Üniversitesi 3.Nörobilim Kongresine katılmıştır. 2020 yılında Gelişim Rehabilitasyon Merkezi, Eksen Dil ve Konuşma Merkezinde stajına devam etmiştir. DIR FLOORTİME 101 eğitimi almıştır. Dil ve Konuşma gecikmesi olan çocuklarda erken tanı ve müdahale için TEDİL ve TODİL testlerinin uygulayıcı eğitimini almıştır. Kekemeliği olan okul öncesi çocuklarda Kekemelik Terapisi değerlendirme ve müdahale eğitimi almıştır. Halen Özel bir Rehabilitasyon Merkezi ve MiniMENTAL Gelişim Merkezinde Otizm Spektrum Bozukluğu,Down sendromu, Gecikmiş dil ve konuşma,Kekemelik, Konuşma sesi bozukluğu(Fonolojik,Artikülasyon), Özgül Öğrenme Bozukluğu Disleksi ve Disgrafi,Dudak Damak Yarıklıkları, Ses Bozukluğu(Nodül,polip),Motor Konuşma Bozukluğu(Apraksi,Dizartri), İnmeye bağlı Afazi vakalarında dil ve konuşma alanında tanı, tedavi ve değerlendirme seanslarını sürdürmektedir.

TUĞBA NUR VAROL
Ergoterapist
Biruni Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Ergoterapi Bölümünden Bölüm 1.si olarak mezun oldum. Romatem de Nörolojik hasta grupları ile, Darülaceze de Rekreasyonel Aktivite uygulamaları ile, İstanbul Üniversitesi Plastik Cerrahi Bölümü adı altında el rehabilitasyonu alanında, Duyusal Gelişim Akademisinde Pediatri alanında klinik staj uygulamarında aktif rol oynadım. Çeşitli kurumlarda yapmış olduğum staj denemeleri ve aldığım eğitimler sonucunda kendimi keşfederek çalışma hayatıma pediatri alanında başlamış oldum. Pediatri klinik stajında göstermiş olduğum başarılı performans neticesinde bünyesinde staj yaptığım Duyusal Gelişim Akademisinde aynı zamanda ergoterapist olarak çalışmaya başladım. Buradaki ekip arkadaşlarım ile duyusal sistemler üzerine yapılan çalışmaların farklı yaş gruplarında motor koordinasyonu nasıl etkilediğine yönelik bir yayın hazırlayarak akademik çalışmalarıma devam ettim. Yapmış olduğumuz akademik ve klinik çalışmalar neticesinde ekip arkadaşlarım ile Duyu Motor Algı ve Hareket Entegrasyonuna yönelik eğitim programı oluşturarak bu alanda uzmanlara bakış açışı oluşturabilmek adına çeşitli kurum ve merkezlerde eğitim vermeye başladım. Şuanda klinik uygulamalarıma Mini Mental Gelişim Merkezinde ergoterapi alanında devam etmekteyim.
Katıldığı Kongre Ve Sempozyumlar
- Ergoterapi; yaşamın içindeki uğraşı paneli
- 2. Ortopedik protez ve ortez öğrenci sempozyumu
- El ve üst ekstremite rehabilitasyonunda ortotik yaklaşımlar sempozyumu
- Engelli Bireylerin İstihdam edilebilirliğinin artırılması için teknik yardım projesi kapsamında düzenlenen uluslararası kapanış kongresi
- 1. Deneysel sinirbilim kongresi
- Çocuklarda özofagus motilite bozuklukları sempozyumu
- 6. Yutma bozuklukları kongresi
Katıldığı Eğitim Ve Sertifika Programları
- Refleksoloji uygulayıcı sertifikası
- Manuel lenf drenaj ve ölçü alma uygulama sertifikası
- Manuelterapi uygulacı olma sertifikası
- Kinesiotape uygulayıcı sertifikası
- 0-3 yaş SI eğitim programı sertifikası
- Duyu Motor Algı Ve Hareket Entegrasyonu Sertifikası
- Hacettepe Üniversitesi Duyu Bütünlüğü Eğitimi Modül 1-2 başarı ile tamamlanmıştır.

DİLAN BULCUMLU
ERGOTERAPİST
HAKKINDA EĞİTİM 2014- LİSANS ÜNİVERİSTE İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERİSTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ERGOTERAPİ BÖLÜMÜ 2019- MEVCUT ÇOCUK GELİŞİMİ AUZEF 2010-2014 LİSE MADENLER 75. CUMHURİYET LİSESİ İŞ DENEYİMLERİ Pediatrik Rehabilitasyon Minimental Gelişim Merkezi Pediatri Kliniği-Uzm. Dr. Veysi ÜLGEN İstanbul Kardelen Özel Eğitim Kurumları İstanbul Özel Elit Samyelim Rehabilitasyon Merkezi STAJ DENEYİMLERİ Senseone-Aymen Balıkçı Duyu Algı ve Bütünleme Günlük Yaşam Aktiviteleri İnce Motor Becerileri Cerrahpaşa Tıp Fakültesi-Pediatri-Adolesan-Geriatri El Rehabilitasyonu Günlük Yaşam Aktiviteleri İstanbul Fizik Tedavi Hastanesi-Pediatri-Adolesan-Geriatri Duyu Algı ve Bütünleme Günlük Yaşam Aktiviteleri İnce Motor Becerileri El Rehabilitasyonu Az Gören Rehabilitasyonu Özel Kuveyt İstanbul Ortez Protez Merkezi(AİD) Ortez, Protez Yapım ve Rehabilitasyon Günlük Yaşam Aktiviteleri Şişli Etfal Hamidiye EA.-Pediatri Pediatrik Rehabilitasyon Duyu Algı ve Bütünleme Az Gören Rehabilitasyonu Romatam Hastaneleri/Fulya-Adolesan-Pediatri-Geriatri Ortopedik Rehabilitasyon Nörolojik Rehabilitasyon Kognitif Rehabilitasyon GATA Hastanesi-Adolesan-Pediatri-Geriatri Ortopedik Rehabilitasyon Nörolojik Rehabilitasyon Kognitif Rehabilitasyon Duyu Algı ve Bütünleme Bakırköy Dr.Sadi Konuk EA. El Rehabilitasyonu Ortopedik Rehabilitasyon Nörolojik Rehabilitasyon Kognitif Rehabilitasyon Duyu Algı ve Bütünleme Pediamer Çocuk ve Aile Danışmanlık Merkezi-Pediatri Duyu Algı ve Bütünleme Az Gören Rehabilitasyonu Günlük Yaşam Aktiviteleri ve Beceri Kazandırımı SERTİFİKALAR Oyun Terapisi Uygulayıcı Sertifika Eğitimi/ Aktif Psikoloji/ Klinik Psikolog Dr. Serhan DOĞAN 2019 Kanada Aktivite Performans Model Eğitimi/Erg.Betül KOYUNCU Temel İş Sağlığı ve Güvenliği REFERANSLAR KONGRE/PANEL/ SEMPOZYUM KATILIM BİLGİLERİ Ergoterapi Sempozyumu/ Bilgi Üniversitesi Ergoterapi Uygulamaları Sempozyumu/ Biruni Üniversitesi Duyu Bütünleme Söyleşisi/ Scandin O.T/ Erg. Burak YUNAR Disleksi’de Ergoterapi/ Üsküdar Üniveristesi SP’li hastaların tedavisinde multidisipliner tedavi yaklaşımları Otizmde Tedavi/ TOHUM OTİZM VAKFI Duyu Bütünleme ve Çocuk Gelişimi/ Duyu Bütünleme Uzmanı Fzt.Ebru Albayrak SİDAR

Samet Buruk
Özel Eğitim Öğretmeni
Samet Buruk1991 yılında Tokat’ta doğdum. İlk öğrenimimi tokatta tamamladım.Liseyi Sorgun Anadolu Lisesinde tamamladım.2015 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversite Özel Eğitim Öğretmenliği bölümünü başarı ile bitirdim.
Stajımı Eskişehir de Erken çocukluk otizm üzerine tamamladım.Sonrasında 4 yıl İstanbul’da bir disleksi merkezinde disleksili çocuk ve yetişkinler ile çalıştım.2020 yılından beri ise Minimental Gelişim Merkezinde Özel Eğitim Öğretmeni olarak çalışmaktayım.
İlgi alanlarım;
• Erken çocuklukta otizm
• Zihin engelli bireyler
• Down sendromu
• Özgül öğrenme bozuklukları
• Disleksi
• Diskalkuli
• Disgrafi
• Sosyal beceri eksiliği olan bireyler
•
Yeterlilikler
• Erken çocuklukta doğal öğretim yöntemi ile müdahale
• Özel eğitimde günlük yaşam becerisi öğretimi
• Zihin engelli bireylerde tuvalet eğitimi ve yemek yeme becerisi kazandırma
• Zihin engelli bireylerde kavram öğretimi
• Disleksili bireylerde okuma yazma öğretimi
• Diskalkuli bireylerde matematik öğretimi
• Sözel okuma becerisi ve okuduğunu anlama testi (Sobat)
• Disleksi eğitim müdaheleleri -okuma (Dem oku)
• Disleksi eğitim müdahelesi(Dmp)
• Gelişimsel diskalkuli eğitimi
• Fonolojik farkındalık testi
• Erken okuryazarlık testi (erot)
• Klinik disleksi batarya testi

Fatma MERTER
Floortime Terapisti
Marmara Üniversitesi Özel Eğitim bölümünden 2008 yılında mezun olmuştur.
İlgi alanlarını; Erken Çocukluk Dönemi Etkileşim Temelli Yaklaşımlar
Otizm, Down Sendromu, Mental Retardasyon’da bilişsel beceriler, okuma-yazma ve matematik becerilerindeki güçlükler oluşturmaktadır.
EĞİTİM-SEMİNER
2021: Ebeveyn Okulu Eğitimi
2020: DIR® Proğramı Floortime 201 Kursu Çiğdem Ergül
2019: DIR® Proğramı Floortime 101 Kursu Çiğdem Ergül
2015: OÇİDEP 2 (Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Proğramı)
2011: EÇOP (Engelli Çocuklar Otomasyon Proğramı)
2010: Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Proğramı
2010: 4. İstanbul Otizm Günleri Marmara Üniversitesi- TODEV
2009: İletişim Becerilerinin Öğretimi
2009: PECS Picture Exchange Communication System (Resim Değiş Tokuşuna Dayalı İletişim Sistemi)
2006-2007: Gelişimsel Geriliği Olan Çocuklar İçin Küçük Adımlar Erken Eğitim Proğramı
(Small Steps)
MESLEKİ DENEYİM
2015-halen: İlk Atak Özel Eğitim Merkezi-Özel Eğitim Öğretmeni
2013-2015: İlk Atak Özel Eğitim Merkezi-Kurum Müdürü
2011-2013: Maltepe Belediyesi Bahadır Erdoğdu Özel Eğitim Merkezi-Özel Eğitim Öğretmeni
2011-2008: İlk Atak Özel Eğitim Merkezi-Özel Eğitim Öğretmeni

Selin YILMAZ
Klinik Psikolog
Psikoloji lisansını Yüksek Onur derecesiyle bitirmesinin ardından, başarı bursuyla girdiği Üsküdar Üniversitesi Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programını “Ebeveyn Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Saldırganlık Düzeyi ile İlişkisi” konulu tezi ile Yüksek Onur derecesiyle tamamladı. Klinik stajını Üsküdar Üniversitesi NP Hastanesi’nde yaptı.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Çocuk Evleri’nde kalan çocuklarla gönüllü çalışmalar yürüttü. Üsküdar belediyesi Çocuk Eğitim Merkezi’nde gönüllü olarak sokağa düşme tehlikesi olan çocuklara mentörlük yaptı. Anaokullarında kurum psikoloğu olarak ve özel kurumlarda oyun terapisti olarak çalıştı. Halen kadın sığınma evlerinde kalan çocuklarla gönüllü terapi çalışmaları yürütmektedir. Temel uzmanlık alanı oyun terapisidir. Bu bağlamda farklı yabancı kaynaklardan uluslararası geçerliliği olan birçok oyun terapisi ekolü eğitimini süpervizyonlarıyla birlikte tamamlamıştır. Ergen ve yetişkinlerle çalışmalarında ise Duygu Odaklı ve Aktarım Odaklı Terapi, Kum Tepsisi Terapisi, Sanat Terapisi, EMDR ve BDT tekniklerini kullanmaktadır.
Doç. Dr. Neslihan ZABCI ile Rorschach-C.A.T- T.A.T grup süpervizyonunu, Oyun Terapisiyle ilgili Klinik Psikolog Mehmet TEBER ile bireysel süpervizyonunu, Prof. Dr. Medaim YANIK ile Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu grup süpervizyonunu, Ergen ve yetişkin terapisi için Klinik Psikolog Selçuk TOKAÇ ile grup, Tuba KARACAN ile ise bireysel süpervizyonlarını yürütmektedir..
Masterson Enstitüsü kurucuısu Dr. Meral AYDIN’dan “Kişilik Bozukluklarının Psikanalitik Psikoterapisi” eğitimi almıştır. Halen Prof Dr. Doğan ŞAHİN ile Dinamik Terapi eğitimine devam etmektedir.
Selin Yılmaz; 10 ve 14 yaşlarında iki erkek çocuk annesidir.
Çalışma Alanları:
Çocuk Terapisi, Ergen Terapisi, Yetişkin Terapisi, Depresyon, Kaygı Bozukluğu, Özgül Fobi, Sosyal Fobi, Yeme Bozuklukları, Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Kaygı Bozuklukları, Agorafobi (Kapalı Alan Korkusu), Öfke Problemleri, Panik Atak, Obsesif Kompülsif Bozukluk, Kişilerarası İlişkilerde Bozukluklar, Tırnak Yeme, Enkoprezis (Kaka Tutma), Enürezis (Alt Islatma), Çocuklarda Uyku Problemleri, Çocuklarda Yeme Problemleri, Çocuklarda Öfke Problemleri, Bağlanma Problemleri, Ayrılık Anksiyetesi, , Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Kardeş Kıskançlığı, Okul Uyum Problemleri, Sınav Kaygısı, Ergen Cinsellik Problemleri, Akran Zorbalığı, Ekran Bağımlılığı, Sosyal Medya Bağımlılığı, Aile İçi iletişim Sorunları, Anne Baba Eğitimi ve Danışmanlığı, Özgüven Sorunları, Çocukluk Çağı Mastürbasyonu (Sürtünme), Çocuklarda Sınır Problemleri
Katıldığı Eğitimler:
• ÇOCUK TERAPİSTLİĞİ EĞİTİMLERİ (120 saat)
Klinik Psk./Pedagog Mehmet TEBER
• ÇOCUK MERKEZLİ OYUN TERAPİSİ EĞİTİMİ
Reyhana SEEDAT (APT onaylı sertifika)
• DENVER II GELİŞİMSEL TARAMA TESTİ
Türk Psikologlar Derneği
• ÇOCUK OBJEKTIF VE PROJEKTIF TESTLER EĞİTİMİ
Klinik Psk. Yasemin OZAN
• ÇOCUK RORSCHACH C.A.T. ve T.A.T. EĞİTİMİ
Rorschach ve Projektif Testler Derneği-Doç. Dr. Neslihan ZABCI
• ÇOCUKTA CİNSELLİK SORUNLARI VE TERAPİSİ EĞİTİMİ
Klinik Psk. / Pedagog Mehmet TEBER
• STORY PLAY (Hikâye ile oyun terapisi)
Joyce C. MİLLS (APT onaylı sertifika)
• ÇOCUKTA ÖFKE SORUNLARI VE TERAPİSİ EĞİTİMİ
Klinik Psk.-Pedagog Mehmet TEBER
• MMPI Eğitimi
Üsküdar Üniversitesi
• MOXO DİKKAT TESTİ
Moxo Türkiye
• DIŞAVURUMCU SANATLAR TERAPİSİ (Kum, Kukla, Sanat)
Marshall LYLESS- Linda HOMEYER (APT onaylı sertifika)
• ÇOCUK VE ERGENLER İÇİN PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK “ÇEPSP 101” PROGRAMI UYGULAYICI EĞİTİMİ
Dr. Atanur AKAR
• ÇOCUK VE ERGEN DANIŞMANLIĞINDA YARATICI TEKNİKLER
Uzm. Psk. Selçuk TOKAÇ
• ERGEN PSİKOTERAPİSİ EĞİTİMİ
Uzm. Psk. Selçuk TOKAÇ
• BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ EĞİTİMİ- TEORİ
Yrd. Doç. Emre TOLUN ARICI
• AİLE DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ
Birûni Üniversitesi- 450 saat
• MİNDFULNESS TEMELLİ BİLİŞSEL TERAPİ
Prof. Dr. Zümra ATALAY
• ÇOCUK VE ERGENLERDE MİNDFULNESS SEMPOZYUMU
Mindfulness Enstitü
• DİSSOSİYATİF KİMLİK BOZUKLUĞU EĞİTİMİ 1. VE 2. DÜZEY
Prof. Dr. Medaim YANIK
• EMDR EĞİTİMİ (Göz Hareketleriyle Duyarsızlaştırma ve Yeniden İşleme)
Davranış Bilimleri Enstitüsü
• BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ EĞİTİMİ
Prof. Dr. Murat ATMACA-ACT Sertifiye Terapisti
• ANNE BABA OKULU
Dr. Özgür BOLAT
• KENDİLİK BOZUKLUKLARININ MASTERSON YAKLAŞIMINA GÖRE PSİKOTERAPİSİ
Dr. Meral AYDIN- Masterson Türkiye Enstitüsü
• DİNAMİK TERAPİ EĞİTİMİ (Devam ediyor)
Prof. Dr. Doğan ŞAHİN

HİLAL ÜSTÜN
Çocuk Gelişimci
Hilal Üstün Üsküdar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi bölümünden mezun oldu. Üniversite eğitimi devam ederken Emrullah Turanlı Çocuk Evleri Sitesi, Validebağ Fen Lisesi Anaokulu, Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I.Kademe, Kartal Dr. Lütfü Kırdar Şehir Hastanesi gibi birçok alanda staj eğitimini tamamladı. 3.47 / 4 ortalama ve onur öğrencisi olarak mezun oldu.
Üniversite dönemi sırasında sosyal sorumluluk projesi olan Nar Harekatı kulübüne katılıp sevgi evlerinde kalan çocuklar ile çalışmış ve çeşitli etkinliklerde rol almıştır.
DIR FLOORTİME 101 ve DIR FLOORTİME 201 eğitimlerini 2021 yılında tamamlanmıştır. Floortime eğitimi sırasında birçok vaka görüp süpervizyonluk almıştır.
0-18 yaş Gelişimsel Değerledirme ve Pedagojik Danışmanlık Hizmeti vermektedir. 2020 yılında AGTE, Gesell Gelişim Figürleri Testi, Frostig Görsel Algı Testi, Çocuklarda Anksiyete Bozukluklarını Tarama Ölçeği, Peabody Resim Kelime Testi, Goodenough-Harris İnsan Resmi Çizme Testi, Bender Gestalt Görsel Motor Algılama Testi, Metropolitan Olgunluk Testi, MOXO Çeldirici Dikkat testi eğitimlerini tamamlamıştır.
2021 yılında Minimental Gelişim Merkezinde DIR Floortime 201 Terapisti ve 0-18 ay aralığındaki çocukların gelişimsel değerlendirme ve pedagojik danışmanlık hizmeti vermeye başlamıştır ve halen devam etmektedir.